Miejsce zostało oznaczona w serwisie jako nieaktywne. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestało ono działalności lub zmieniły się jego dane kontaktowe.
Jaźnik 18
Jawiszowice

Informacje podstawowe

Data rejestracji: 25-06-2018

Zakres działalności (PKD)

47.91.Z- sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet
47.41.Z- sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.42.Z- sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.43.Z- sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.51.Z- sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.52.Z- sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.53.Z- sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.54.Z- sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.59.Z- sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.61.Z- sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.62.Z- sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.63.Z- sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.64.Z- sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.65.Z- sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.71.Z- sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Opinie o: Widr Market

Dodaj opinię
Andrzej
1/5
28-04-2021 10:55
Ostrzeżenie przed nierzetelną firmą WidR market .

Zakupiłem przez Internet od firmy WidR market spalinowy opryskiwacz plecakowy firmy MAKITA.
1. Po rozpakowaniu okazało się, że rurka do transmisji cieczy (niedbałe zapakowanie) podłożona była pod stelaż opryskiwacza, co spowodowało jej załamanie. Po interwencji mailowej i telefonicznej, nową rurkę dostarczono. Po złożeniu, napełnieniu paliwem i olejem (dostarczonym przez dostawcę) do silników 4-SUWOWYCH SAE 30 0,6L JASOL. Silnik uruchomiał się bardzo delikatnie i pracował idealnie.
2. Po napełnieniu pojemnika środkiem ochrony i rozpoczęciu zabiegu, w krótkim czasie sinik stracił wysokie obroty. Na wolnych obrotach pracował idealnie i uruchamiał się bez zarzutu. W momencie dodawania gazu – gasł. Po wstępnych oględzinach, przy podnoszeniu rury wylotowej, (oczywiście, wraz ze sterownikiem gazu), silnik nabierał poprawnych wysokich obrotów. Ewidentnie wskazywało to na usterkę sterownika gazu. – Niestety, po kolejnej próbie uruchomienia - nastąpiła awaria rozrusznika.
Po tych trzech przypadkach „czara mojej goryczy przelała się” To za dużo, jak na jedną dostawę sprzętu, wydawałoby się renomowanej firmy MAKITA. Pozostawiłem ten sprzęt do dyspozycji dostawcy, oczekując na zwrot pieniędzy. Sprzęt odebrał ode mnie kurier firmy WidR market.
Nadmieniam, że wraz z dostawą nie otrzymałem gwarancji, która rzekomo miała być pod etykietą przyklejoną bezpośrednia do opakowania, ani paragonu potwierdzającego wpłatę należności, ani faktury VAT.
Niestety po kilku dniach, na skutek mojej interwencji otrzymałem odpowiedź, że to moja wina bo został „uszkodzony rozrząd urządzenia spowodowany zastosowaniem złego oleju”, a to skutkuje kosztami około 1500 zł (przynajmniej) . Olej został zalecony i dostarczony przez dostawcę sprzętu. Skoro przy horyzontalnej zmianie położenia sterownika gazu silnik wchodził w poprawne i utrzymywał wysokie obroty, to nie mógł ulec awarii rozrząd. To niedorzeczne stwierdzenie.
Rozumiem, że różne przypadki (jak wyżej) mogą się zdarzyć. To wszystko robią ludzie, a ludzie mają prawo się mylić i popełniać błędy, ale ludzie mają również obowiązek naprawiać swoje błędy. Profesjonalna, rzetelna i odpowiedzialna firma tak powinna się zachować.
To smutna rzeczywistość, że szczególnie w okresie pandemii, (w którym nie można normalnie pójść do sklepu i dokonać zakupu), są firmy, a w niej ludzie całkowicie pozbawieni empatii, którzy niewykluczone, że świadomie wykorzystują ten czas, by sprzedawać buble produkcyjne i narażać na straty swoich klientów.
Po 2 tygodniach nadal nie mam ani opryskiwacza ani zwrotu pieniędzy.
Przestrzegam wszystkich potencjalnych Klientów firmy WidR market przed ewentualnymi kłopotami, przy zakupie, szczególnie sprzętu technicznego. Takie rzeczy najlepiej nabywać w autoryzowanych punktach dilerskich.
Krzysztof
1/5
01-02-2022 13:51
Zakupiłem silnik elektryczny od tej firmy .Do tej pory czekam na zwrot pieniędzy, mija już 1/2 rok.
Lekceważą klienta , nieuczciwi . Jak najdalej od nich.