1. Firmy
  2. Wielkopolskie
  3. Kępno

Agmat Meble

Informacje podstawowe

Data rejestracji: 05-11-2018

Zakres działalności (PKD)

31.09.Z- produkcja pozostałych mebli
31.01.Z- produkcja mebli biurowych i sklepowych
47.91.Z- sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet

Opinie o: Agmat Meble

Dodaj opinię
Michał
1/5
14-05-2022 09:22
Kanapa była zamówiona 12.12.2021 miała być dostarczona za 3 tygodnie ale że był to okres świąteczny miało sie przedłuzyć do połowy stycznia.
Przez telefon wszystko było ładne piekne jakość towaru i tak dalej.
Od czasu zamówienia nikt się z nami nie skontaktował,dopiero p telefonie 10 lutego że kanapa już jest odebrana od producenta i jedzie do nas lecz dojechala dopiero 24 lutego.
Kanapa przyjechała w takim stanie jak by stała gdzieś na melinie lub działce,podarta,poszarpana,w tragicznym stanie.Kanapa wyglądała jak by ją szył piany.
Po telefonie do firmy Agmat meble sprzedający zgłosi reklamacje do producenta i się odezwie,przez 3 dni brak odzewu od sprzedającego.
Zaczeliśmy sami szukać producenta i znależliśmy ale okazało się że w tym czasie nikt niczego nie zgłaszał dopiero po naszej interwencji zostało zgłoszone.
Musieliśmy szanownego Pana PROSIĆ by zabrał uszkodzoną a dostarczył nową ale powiedział ze nowej nie przywiezie tylo może dać uszkodzoną do poprawki bo była na zamówienie materiał itd ze nowej nie da tylko naprawi.
Zgodziliśmy się na taką opje ale po kanapę transport przyjechał DOPIERO PO 31 DNIACH.Kanapa zagracała pomieszczenie przez 31 dni ale wcześniej pisałiśmy że 1 osoba nie ma na czym spać bo stara kanapa przed przyjazdem nowej została wyrzucona.
Nikogo przez ten okrez nic nie interesowało wzieli kase i mieli klienta gdzieś tylko obietnica ze będzie naprawiona w pierwszej kolejności KŁAMSTWO,zarzekali się ze do świąt będzie alr nie BYŁO święta goście a nie ma na czym spać.
Mimo że odebrał kanapę od producenta po naprawie nie dostarczył jej tak jak mówił więc zarządaliśmy zwrot pieniędzy poniewarz chcemy kupić nową kanapę bo nie ma na czym spać ale powiedział ze nie zwróci i że jak NIE CHCEMY TO NIE MUSI PRZYWOZIĆ WCALE.
Minoł pewien czas kanapa przyjechała 2 raz po mailach i telefonach.Po ściągnięciu skrzyni z busa i rozpakowaniu z foli i kartona odrazu pokazało się rozdarcie przy 4 świdkach więc nie sprawdzaliśmy dalej i nie odebraliśmy jej.
Zrobilśmy zdjęcia wraz z kierowcą i wykonaliśmy telefon do sprzedającego że jest uszkodzona kanapa a ten Pan zażucił nam że próbujemy Z KIEROWCĄ WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE OD NIEGO PIENIĄDZE KTÓRE SAMI MU DALIŚMY :).
Ten Pan był tak beszczelny że zadzwonił do firmy transportowej żeby zadzwonili do kierowcy żeby kierowca nas zapytał czy jak da rabat to odbierzemy w takim stanie w jakim przyjechała.
Następnego dnia w mailach i telefonach i sms obiecywali że zwrócą pieniądze w ciągu bo tyle trwa procedura,mineły 3 dni zero kontaktu i pieniędzy.
Mamy dzięń 13.05.2022 i jest brak kanapy i pieniędzy PRAWIE PÓŁ ROKU.

WIĘC ZASTANUWCIE SIĘ 10 RAZY ZANIM COŚ KUPICIE OD NICH BO DOSTANIECIE COŚ JAK NALEŻY LUB BĘDZIECIE ZRZERAĆ NERWY!
A OFIAROM TEJ ALA FIRMY JEST STARSZA KOBIETA KTÓRA SPAŁA 2 MIESIĄCE NA MATERACU I MUSIAŁA KUPIĆ DRUGĄ KANAPĘ.
Jacek
1/5
05-10-2022 11:19
Kupiłem łóźko Palermo od Agmat Meble, na dostawę czekałem nie 14 a 41 dni bo podobno czekali na tkaninę w kolorze który zamówiłem. Łóżko otrzymałem i tak w innym kolorze niż zamówiłem, połamana listwa, mokre elementy drewniane, brudne. Złożyłem reklamacje i nic, czekam już prawie trzy tygodnie żeby ktoś mi powiedział kiedy to coś zostanie zabrane. Pani z obsługi klienta podaje terminy ale żaden nie jest prawdziwy, pieniądze zapłacone i nikt się mną już nie interesuje. Podane terminy 14 dni na zwrot pieniędzy to tylko żeby zwabić naiwnych. Nie polecam tej firmy chyba że brak ci problemów