1. Firmy
  2. Podlaskie
  3. Łomża

Zajazd "Ryś"

Aleja Legionów 152
Łomża

Informacje podstawowe

Data rejestracji: 15-01-1992

Zakres działalności (PKD)

56.29.Z- pozostała usługowa działalność gastronomiczna
33.13.Z- naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych
33.14.Z- naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych
33.20.Z- instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia
47.11.Z- sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
47.99.Z- pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
55.10.Z- hotele i podobne obiekty zakwaterowania
55.90.Z- pozostałe zakwaterowanie
56.10.A- restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.10.B- ruchome placówki gastronomiczne
56.21.Z- przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
56.30.Z- przygotowywanie i podawanie napojów

Opinie o: Zajazd "Ryś"

Dodaj opinię
Marta
1/5
14-07-2021 12:37
Przestrzegam wszystkich, którym przyjdzie do głowy organizacja przyjęcia w tym lokalu! Mieliśmy wesele zaplanowane na wrzesień 2021 r. na ok. 230 osób. W styczniu rozmowa z managerką nr 1 - ustalono stawkę za osobę i rezerwację pokoi hotelowych. Wiosną chcieliśmy podpisać umowę i wpłacić zadatek, ale pani manager nr 1 powstrzymała nas od tego typu działań, zasłaniając się pandemią i niepewnością jutra co do organizacji wesel. Poleciła nam powrót do tematu latem, co uczyniliśmy w czerwcu. Okazało się, że jej obowiązki przejęła pani manager nr 2 i nic nie wie o naszych ustaleniach ze swoją poprzedniczką. Zgodnie z jej sugestią wpłaciliśmy 1000 zł zadatku „aby termin nie uciekł”. Przy podpisywaniu ostatecznej umowy okazało się, że stawka za osobę wzrosła o 40 zł (czyli o „drobne” 9200 zł w skali całej imprezy), a wszystkie pokoje hotelowe (włącznie z apartamentem dla nowożeńców) są zarezerwowane do końca roku przez firmę prowadzącą kursy na prawo jazdy dla holenderskich kursantów. Rozmowa z właścicielką Zajazdu Ryś (p. Iwoną Gosk) była traumą - p. Gosk nie słucha klienta, nie ponosi odpowiedzialności za decyzje swoich pracowników (byłych i obecnych), nie panuje nad emocjami, krzyczy, wyzywa i odsyła do konkurencji, „jeśli się nie podoba”. Chamstwo, buta i lekceważenie - tym nas poczęstowano. Po zderzeniu z właścicielką ja, mój narzeczony oraz nasi rodzice czuliśmy się jak osoby gorszej kategorii, a nie jak szanowani klienci, z których ten lokal żyje. O zwrocie zaliczki możemy tylko pomarzyć, ponieważ nie mamy niczego na piśmie (poza potwierdzeniem przelewu), ale tę żabę już przełknęliśmy. Najgorszy był stres, z którym przyszło nam się zmierzyć w przededniu najważniejszego dnia w naszym życiu i przed którym chcielibyśmy uchronić przyszłe młode pary. Konkurencja na rynku jest ogromna i udało nam się znaleźć lokal, który zapewnił nam więcej w dużo lepszej cenie, ale niesmak po zetknięciu z personelem Zajazdu Ryś pozostanie na długo.