Stanisława Dubois 101
Łódź

Informacje podstawowe

Data rejestracji: 25-02-2020

Zakres działalności (PKD)

47.43.Z- sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
33.13.Z- naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych
33.14.Z- naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych
33.20.Z- instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia
43.21.Z- wykonywanie instalacji elektrycznych
46.19.Z- działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju
46.43.Z- sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego
47.54.Z- sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.59.Z- sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.79.Z- sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.99.Z- pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
64.92.Z- pozostałe formy udzielania kredytów
64.99.Z- pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
66.19.Z- pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Opinie o Prestige Tv

Dodaj opinię
Jan Kowalski
1/5
31-12-2021 16:40
Przed Świętami Bożego Narodzenia kontaktowałem się ze sklepem telefonicznie gdyż chciałem zakupić telewizor, informowałem że z pewnych względów musi dotrzeć przed Nowym Rokiem i pytałem czy są w stanie go w takim terminie dostarczyć, człowiek z którym rozmawiałem obiecywał że nie będzie z tym problemu i zaraz po weekendzie będę mieć więc zamówienie złożyłem. W poniedziałek poinformowano mnie, że nawet go nie wysłali bo mają wolne. We wtorek pracownik sklepu zadzwonił do mnie z informacją, że dostawca będzie w czwartek w godzinach popołudniowych do końca czasu pracy sklepu (czyli przedział 12:00-18:00) z prośbą bym był obecny w domu do odbioru. Musiałem specjalnie w tym celu wykorzystać dzień urlopowy, a przynajmniej tak by było gdyby nie to że pracodawca poszedł mi na rękę i mogłem pracować tego dnia z domu. W czwartek o godzinie 17:30 zadzwoniłem spytać gdzie jest TV biorąc pod uwagę późną godzinę, niestety nikt nie odbierał telefonu, ale na stronie sklepu jest dostępny nr. telefonu do "szefa", więc zadzwoniłem a ten nonszalancko mnie poinformował że wyszli już z pracy i mam czekać jutro (czyli w piątek) na telewizor, zachowanie bardzo nieuprzejme, przeprosin żadnych też nie usłyszałem. Dziś telewizor też nie dotarł, i też nikt nie raczył się ze mną skontaktować, po kontakcie drogą mailową z mojej strony i wyjaśnieniu sytuacji dostałem tylko spychalskiego linka do jakiejś niemieckiej firmy transportowej (sklep sprzedaje towar którego nie posiada, i który sprowadza z niemiec dopiero jak klient zamówi, typowe Januszostwo) zwalając winę na przewoźnika i że to nie jest ich problem. Naturalnie dziś znów pracodawca musiał mi zrobić przysługę bym mógł być obecny w domu. Z samego sklepu oczywiście znów zero przeprosin, no bo po co. Nakłamali obietnicami, po czym nie wywiązują się z umowy, skandaliczna i arogancka obsługa sklepu, bardzo nie polecam. Jak ktoś chce czekać wiecznie na towar, którego nie ma i użerać się z niezwykle nieuprzejmym i aroganckim szefem Januszem Biznesu tej firmy to jest to idealny sklep do zmarnowania cennego czasu.