Opinia dotycząca zakupionej wtyczki i olewczego podejścia do klienta. Początkowa odpowiedź na pytanie zadane 4 kwietnia z lekkim opóźnieniem - 7 kwietnia, sprzedawca przeprosił z powodu przerwy świątecznej. 9 kwietnia odpisałem na wiadomość, odpowiedzi brak. 16 kwietnia odpisałem ponownie - zero kontaktu. 20 ponowiłem zapytanie, odzew zerowy. Wysłałem także wiadomość poprzez formularz kontaktowy na stronie, jak i bezpośrednio do firm Mypresta/Vekia P. Myszczuka. Cena za moduł nie uszczupliła mojego budżetu, olewanie klienta zniesmaczyło mnie bardziej. Szkoda mi angażować prawnika do tej sprawy, ale opisać swój punkt widzenia mogę. Dysponuję pełną historią rozmów z P. Myszczukiem i powyższe mogę udowodnić.
Początkowa odpowiedź na pytanie zadane 4 kwietnia z lekkim opóźnieniem - 7 kwietnia, sprzedawca przeprosił z powodu przerwy świątecznej. 9 kwietnia odpisałem na wiadomość, odpowiedzi brak. 16 kwietnia odpisałem ponownie - zero kontaktu. 20 ponowiłem zapytanie, odzew zerowy. Wysłałem także wiadomość poprzez formularz kontaktowy na stronie, jak i bezpośrednio do firm Mypresta/Vekia P. Myszczuka.
Cena za moduł nie uszczupliła mojego budżetu, olewanie klienta zniesmaczyło mnie bardziej. Szkoda mi angażować prawnika do tej sprawy, ale opisać swój punkt widzenia mogę.
Dysponuję pełną historią rozmów z P. Myszczukiem i powyższe mogę udowodnić.