Przemysłowa 10
Jarocin

Informacje podstawowe

Data rejestracji: 21-04-2017

Zakres działalności (PKD)

14.13.Z- produkcja pozostałej odzieży wierzchniej
14.19.Z- produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży
15.12.Z- produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich
43.21.Z- wykonywanie instalacji elektrycznych
47.91.Z- sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet
47.99.Z- pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
63.12.Z- działalność portali internetowych
95.23.Z- naprawa obuwia i wyrobów skórzanych
95.29.Z- naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego

Opinie o: Elevenstory

Dodaj opinię
Olga
1/5
27-11-2021 11:42
21 hours agoNEW
Dziś moja historia z Elevenstory dobiega końca a szkoda. Jedno zamówienie- obsługa klienta bardzo sprawna, miłe gratisy, szybka wysyłka, wszystko ok. Drugia zamówienie- poszłam za ciosem bo pierwsze doswiadczenie było bardzo przyjemne i kupiłam sukienkę. Wahałam się, czy przyjdzie na czas przed wyjazdem, zadzwoniłam, Pani poprosiła bym dodała adnotację do zamówienia, że potrzebuję jej na wtorek- no więc również ok. Niestety przed wyjazdem nie zdążyłąm odebrać paczki (inpost dostarczył ją później niż zwykle, odebrał ją mój mąż, ja byłam gdzieś w przestrzeni powietrznej), ale do brzegu. Wróciłam w niedzielę wieczorem, w poniedziałek sukienkę przymierzyłam po kąpieli (tak, użyłam balsamu, nie jakiegoś perfumowanego, ale zwykłego), sukienkę po przymierzeniu spakowałam do pudła, zapakowałam ze wszystkim do zwrotu, w środę przed pracą odesłałam. Dziś rano otrzymałam informację, że mój zwrot nie został przyjęty, tu cytat z maila: "zwrot został przez nas odrzucony ze względu na fakt iż mimo naszych prób ( wietrzenie tkaniny ) pozbycia się bardzo intensywnego obcego zapachu perfum na sukience po całości materiału nie udało się tego uzyskać. Niestety zapach w dalszym ciągu jest tak samo intensywny co wskazuje na jego użycie.Sukienki użytej nie możemy niestety przyjąć w tej formie zwrotu. Produkt nie nadaje się do dalszej odsprzedaży." co jest oskarżeniem mnie o używanie sukienki. Po wymianie telefonicznej z Panem z Elevenstory zadzowniłam do prawnika z Powiatowego Recznika Konsumentów w Jarocinie i uzyskałam informację, że takie działania są bezprawne. Towar nie był przeze mnie noszony a jedynie przymierzany. Zgodnie z ustaleniami poczynionymi z prawnikiem wysłałam Elevenstory przedsądowe wezwanie do zapłaty za zakupiony przeze mnie towar.
W odpowiedzi Elevenstory pisze, że ich stanowisko jest niezmienne i że będą oczekiwać orzeczenia sądu w tej sprawie.
Jest mi zwyczajnie po ludzku przykro i jestem zaskoczona bezpodpstawnym oskarżeniem. W każdym razie z klienta, który chętnie by zostawiał pieniądze w Państwa sklepie, staję się osobą, która będzie omijała ten sklep szerokim łukiem bo nie mam odwagi zamawiać sukienek, które zgodnie z prawem mogę zwrócić.
Kasia
1/5
21-10-2022 21:19
Podobna historia jak powyżej. Zamawiałam sporo ubrań z elevenstory i wszystko było pięknie, dopóki nie postanowiłam zwrócić jednej sukienki. Sukienkę odpakowałam, przymierzyłam dosłownie na minutę (albo i krócej), spakowałam razem z gratisami (których zwrotu żądają) do firmowego pudełka i następnego dnia wsadziłam do paczkomatu. Następnego dnia po odbiorze przesyłki przez sklep dostałam pismo, że zwrot nie przyjęty, bo ubranie noszone, z obcym zapachem, którego nie da się usunąć. Owa sukienka od razu została do mnie odesłana z adnotacją, że poniosę koszty magazynowania towaru , jeśli przesyłki zwrotnej nie przyjmę. Cała rodzina obwąchała sukienkę i zapachu obcego ( cokolwiek to znaczy) nikt nie wyczuł. Dodam, że wbrew zarzutom sklepu, sukienki nie nosiłam, posiadała dalej przyczepioną metkę, nie była „po całości przesiąknięta zapachem obcym”, poza tym nigdy w życiu nie zwróciłabym noszonej odzieży! Teraz już wiem, że wszystko jest super, dopóki nie postanowisz czegoś niepasującego zwrócić… wtedy zaczynają się schody. Przesyłają szablonowe pismo i zapomnij o zwrocie pieniędzy. Po prostu dno. Nie polecam, szkoda nerwów.
Ewa Dłużyńska
5/5
04-11-2022 10:13
a ja jestem mega zadowolona jak wiele klientek na instagramie. Bardzo wysoka jakość tkanin. W innych polskich firmach te same tkaniny a ceny 2x wyższe. Kupuje juz 2 rok i oprocz jakosci, zapakowanie paczki jest przepieknę. Widac że wkładają w to serce i wygląda to porządnie. Co do Pań powyżej tylko utwierdzam się ze firma dobrze działą bo ja nie chciałabym dostać noszonej rzeczy którą ktoś zwróci. Kupiłąm u nich dużo rzeczy, kilka zwróciłam bo mi nie pasowało i nie miałąm żadnego problemu ze zwrotem a nawet ze skróceniem jednej sukienki które zrobili mi za darmo i odesąli na swój koszt mimo że było na moje życzenie. Polecam.
Maria K.
5/5
04-11-2022 10:16
Super ubrania. Najlepsze to to że mogę zamówić coś w końcu na osobę o wzroście 1.80 :) Zawsze po zamówieniu ktoś zadzwoni do mnie by potwierdzić długość i resztę szczegółów. Przynajmniej wiadomo że szyte w Polsce.
Maria Słowińska
5/5
16-11-2022 17:11
Super obsługa na miejscu. Mam nietypowe wymiary ale nie było problemu aby panie krawcowe mnie zmierzyły i dopasowały sukienkę. Dla mnie rewelacja. Polecam
Adriana
1/5
25-08-2023 12:15
Na szczególne wyróżnienie w sklepie Elevenstory zasługuje Obsługa Klienta- arogancka, ofensywna i naruszająca prawa konsumenta. Ta 1 gwiazdka to jest o wiele za dużo, ale niestety nie można dać mniej.
Zanim przejdę do najciekawszego punktu, troszkę backgroundu: Robiłam od nich zamówienia w sumie 3 razy, byłam całkiem nowym klientem. W sumie wydałam ok. 2000 zł (mówię o rzeczach, które zostawiłam. Nie o zamówionych i zwróconych).
Za każdym razem mieli opóźnienia, a w tym jedno opóźnienie wyniosło ok. miesiąc plus sukienka nie była taka o jaką prosiłam. W zamówieniu prosiłam o obcięcie 7 cm, nie zdobili tego, więc obcięłam ją u swojej krawcowej.
Za drugim razem zamawiałam m.in. spodnie na wymiar. Napisałam dokładnie ile mam wzrostu i na jakiej długości mi zależy (reklamowali się na Insta, ze wystarczy podać swój wzrost i oczekiwania i oni uszyją). Cóż, spodnie przyszły za długie i znów musiałam potuptać do mojej krawcowej, żeby je obciąć.
Nawet im tego nie zgłosiłam, bo w sumie szkoda mi było na to życia.
Ale najbardziej żałosna sytuacja spotkała mnie przy 3-cim zamówieniu.
I tutaj przechodzę do sedna: zaówiłam te same, co poprzednio, spodnie, tylko w innym kolorze. Podałam jakie mają być wymiary. Pomyliłam się podając długość spodni i przyznałam w konwersacji, że był to mój błąd (załączam screeny). Jednak chciałam zareklamować ogólną jakość tych spodni. Zostały uszyte OKROPNIE, wyglądają jak spodnie z bazaru, a nie jak spodnie za prawie 300 zł.
Są źle i krzywo wykończone plus mają na całości jakieś prążki, które są rozłożone w randomowych miejscach. Załączam zdjęcia, które wykonałam zaraz po odpakowaniu zamówienia, jako dowód (oczywiście na telefonie mogę szybko udowodnić o której dokładnie zrobiłam zdjęcia, a o której odebrałam paczkę i wróciłam do domu). Zdjęcia te załączyłam też w mailach do Elevenstory. I co oni zrobili?
Usiądźcie wygodnie bo to najlepsza część historii: zasugerowali mi, że spreparowałam zdjęcia/ zniszczyłam te spodnie. A to już podchodzi pod konkretny paragraf z Kodeksu Karnego (art 212). Na końcu zablokowali mnie na wszystkich swoich portalach społecznościowych. Tak, nie piszę o dzieciach z podstawówki, tylko o firmie, która prowadzi biznes od 2018 roku i ma ponad 40 K obserwujących na Instagramie.
Postanowiłam odesłać im te spodnie (bez zwrotu środków dla mnie), żeby zostawili je sobie na pamiątkę i może np. pokazali tę cudowną jakość na Insta. Nadałam przesyłkę (wrzucam tutaj screena, uprzedzając oskarżenia firmy, że na pewno kłamię). Jednak ostatecznie jeszcze ich nie wysłałam. Po przemyśleniu, jeszcze się zastanawiam, czy odesłać, ponieważ jest to mój namacalny dowód sprawie. Rozważam też pójście z nimi do mojej krawcowej, żeby to oceniła i ew. lepiej przycięła te końcówki. Przypominam, spodnie za prawie 300 zł.
Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem z ich zamówieniem, chce złożyć reklamacje, radzę nie wysyłać im maila. Najlepiej jest po prostu użyć Instagrama (@elevenstorypl), ponieważ wysyłając reklamacje mailową, najprawdopodobniej potraktują Was jako oszusta.

Drogie Elevenstory: daję znać że UOKIK też ma swój profil na Instagramie (@uokikgovpl) i nie zawsze trzeba przechodzić całej tej procedury oficjalnego zgłaszania nadużycia przez wnioski, bo w obecnych czasach nie tylko tacy Janusze Biznesu, jak Wy mają konto na Insta i tam prowadzą biznesy.
Z całą pewnością, im więcej klientów właśnie tam będzie zgłaszało im wasze nadużycia, tym bardziej może zaczniecie szanować klientów, a nie tylko influencerów, których oznaczacie na swoich relacjach.

Jako dowód mojej historii przesyłam screeny:
1) całej konwersacji mailowej odnośnie zareklamowanych spodni
2) zdjęcia produktu pokazujące wady
3)potwierdzenie dania paczki ze spodniami do zwrotu

Ps. Screena niniejszej opinii też robię, dla potomnych! Niestety bez screenów, screeny miały dodane na Opiniach Google, jednak firma zablokowała możliwość dodawania opinii na Google. Czyżbym nie była jedyną oszukana klientką?
Dodaj opinię